مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب عبودیت و بندگی خدا
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن فناور سایر

خدایم بزرگ هستم. از تاریخ 27 آذر 1399 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن فناور سایر تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 13 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
عبودیت و بندگی خدا

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده بهار معنویت

این پرونده را با 408 اثر دیگر آن ببینید

ما قرار نیست که به جایی برسیم، چرا که همه آنچه که میخواهیم، و در آرزوی آن هستیم، داریم و آن خداست که او را داریم و در محضر اوییم، پس هر هدفی که برای خود، برگزینیم و در تلاش برای رسیدن به آن باشیم، یک نوع لغو است و خود را به گمراهی رساندن است.
ما به هدف خویش رسیده ایم، پیش از آنکه حتی هستی بیابیم.
ما تنها وظیفه داریم و وظیفه‌مان هم معین و مشخص و بیان شده است و همانا آن عبودیت و بندگی خداست.
حال وقتی به خود رجوع میکنیم، و خویش را دارای اختیار و حق انتخاب و قدرت بر ترک یا انجام وظیفه می‌بینیم، و از آن سو در این دار دنیا گیر افتاده ایم که از هرسو ما را دچار تزلزل در انجام وظیفه میکنند، و دچار یک نوع بی ثباتی در انجام وظیفه هستیم، بنابراین ناخودآگاه میل داریم به نقطه ای برسیم که در انجام وظیفه دارای ثبات شویم و همین نقطه ثبات، به عنوان «کمال» معرفی میشود و رسیدن به کمال، یا در حقیقت «نقطه ثبات انجام وظیفه»، یک هدف برای ما میشود. و این هدف، هدفی در عرض و مقابل خدا نیست، بلکه هدفی است که عقل و وجدان به آن گواهی میدهند و هدفی است برای وظیفه، و هدف مستقلی محسوب نمیشود.
و ما میتوانیم در همین منزل دنیا، به این هدف برسیم و اگر تلاشمان ناکافی باشد، شاید در منزل بهشت، با لطف خدا به این هدف می‌رسیم و اگر تلاشی نداشته باشیم، در منزل جهنم، با مکافات سستی و تنبلی خویش روبرو خواهیم بود.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما