مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب عصر جدید، عصر خمینی 
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک

AM_IR_AN هستم. از تاریخ 21 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 197 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
عصر جدید، عصر خمینی 

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

متن بیانیه : انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب‌ها را شکست؛ کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید؛ دین_و_دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز #عصر_جدیدی را اعلام نمود. 

اگرچه در دوران کنونی و در قرن بیستم میلادی، در سرتاسر عالم انقلاب‌های گوناگونی به وجود آمد، اما همه چیز انقلاب اسلامی ایران استثنایی بوده و با انقلاب‌های دیگر قابل مقایسه نیست. [۱]


انقلاب اسلامی، نه یک انقلاب صرفاً معنوی و فرهنگی و نه یک انقلاب صرفاً اقتصادی و سیاسی ِاست؛ بلکه مثل خود اسلام، یک انقلاب همه جانبه است.

حضرت امام خامنه ای در رابطه با نقش انقلاب در مناسبات عصر جدید عالم چنین می فرمایند: همه چشم های تیز بین، از همان آغاز تشخیص دادند که با پیروزی این انقلاب عظیم، عصر جدیدی در مناسبات عالم پدید آمده است. این عصر را باید عصر خمینی نامید. و در بیانی دیگر در پی تکمیل این نکته چنین فرموده اند: وقتی عصر جدیدی در تاریخ بشر آغاز می شود، هیچ کس نمی تواند خود را از تاثیرات آن عصر برکنار بدارد.(2)
هیچ کس ممکن نیست خودش را از دورانی که با پایه های محکم الهی الهی و انسانی در جهان شروع شده، دور بدارد. آنها اعتراف نمی کنند که دوران جدیدی آغاز شده است؛ اما تحت تاثیر این دوران قرار گرفته اند و آن را احساس می کنند. این عصر و این دوران جدید را باید(( دوران امام خمینی رحمه الله علیه)) نامید.(3)


----------
[۱]: خطبه‌های نماز جمعه ی تهران، 
1368/11/20
2]: پیام به مناسبت اولین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ، 1369/3/10
3]: بیانات به مناسبت اولین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) ، 1369/3/14

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما