مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب علیرغم لالایی دشمن، چراغ سنگر خودی روشن است
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

سید هستم. از تاریخ 27 مهر 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 344 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
علیرغم لالایی دشمن، چراغ سنگر خودی روشن است

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

یکی از شگردهای دشمنان این است که با تکرار القائات پوچ خود زمینه پذیرش خواسته های خود را فراهم سازد. امری که نباید ما از فکر قوی شدن و هوشیار بودن باز دارد.

یک روز دشمنان خوش خط و خال این ملت می گفتند که صنعت هسته ای را برای چه می خواهید؟ شما که نفت دارید! یک روز دیگر القاء می کنند که موشک چه دردی را از مردم دوا می کند؟! و این سخنان را به گونه ای مطرح می کنند که خیلی از افراد، در سنگر خود به خواب می روند. در حالی که این تازه اول نقشه است.

 حضرت علی(علیه السلام) به سربازان تحت امر خود که بر اثر القای سخنان معاویه در سنگر خود به خواب رفته و عافیت طلب شده بود؛ می فرماید: «من نام لم ینم عنه؛ اگر تو (در سنگر خوت) خوابیدی فکر نکن او(دشمن) نیز خوابیده است.»[۱]

 اگر ما سخنان اغوا کننده دشمنان را پذیرفته بودیم؛ حالا نه خبری از صنعت هسته ای بود و نه موشکی (هر چند با ترفندهایی؛ ما را به میز مذاکره کشاندند و وسایل خواب ما را فراهم کردند).

اما در صنعت موشکی کاری از پیش نبردند و الحمدالله هر روز ما قوی تر شدیم. اگر ما توانستیم ملوانان آمریکایی را در بحبوحه مذاکرات هسته ای به دام بیندازیم؛ به پشتوانه بیداری سربازان دلاور کشور در سنگر خودی بود. به عبارت دیگر، دشمنان پیش خود فکر کردند: ما که حالا آنها را به خواب(مذاکره) زدیم؛ برویم و به سنگرهای دیگرشان هم سر بزنیم شاید خوابیده باشند؛ اما…

مردان مجاهدِ اقتدا کننده به مولی الموحدین علی (علیه السلام) و سربازات تحت فرمان سیدعلی(حفظه الله) لحظه ای هم نمی خوابند و برای قوی تر شدن انقلاب و نظام ، تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

پی نوشت

۱ــ شرح نهج البلاغه لابن أبی الحدید ؛ ج‏۱۷ ؛ ص۲۲۵

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما