مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب عوامل ترک یادخداوند
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

هنرمند هستم. از تاریخ 20 آبان 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 4 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
عوامل ترک یادخداوند

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

عوامل غفلت ودوری ازیادخدا1.دل بستن به مظاهردنیوی بسم الله الرحمن الرحیم يَآ أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تُلْهِكُمْ أَمْوَالُكُمْ وَلَآ أَوْلَادُكُمْ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ ۚ وَمَنْ يَفْعَلْ ذَٰلِكَ فَأُولَٰٓئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ای مؤمنان! مبادا اموال و فرزندانتان شما را از یاد خدا غافل كنند، و آنان كه [به خاطر مال و فرزند از یاد خدا] غافل می‌شوند، زیانكارند. منافقون آیه 9  

امام علی علیه السلام."ان الدنیاخداعه"ت" صراعه مکاره غراره سحاره"دنیا کلاه سرت می گذارد،تو را فریب می دهد،تو را به غفلت وا می دارد و تو را سحروجادو می کند. طوسی،ص652امالی توضییح مهم ترین عامل بدبختی انسان تعلقات دنیای می باشد،یعنی انسان وابسته دنیا شود. شیطان می کوشد تا انسان را مشغول زرق و برق دنیا کند تا از معبود اصلی(خداوند) دور شود. شما در نظر بگیرید اگر یکی از قطعات ماشین خراب شود نمی تواند به مقصد برسد، انسان هم اینگونه است اگر به تعلقات دنیادل ببندد به مقصد اصلی که عاقبت بخیری و رضوان خداوند است نمی رسد و عاقبت به شرمی شود. 

در تاریخ مطالعه می کنیدکه چه انسان های بزرگی که به خاطردل بستن به دنیا از راه راست منحرف شده وعاقبت به شرشدند.از جمله آنها طلحه و زبیر،بلعم باعور و... .

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا. خدایا همه مارا آنی وکمتر از آنی به حال خودمان وامگذار.

@manshorAkhlagh

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما