مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب قلم به دستان مزدور!
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر سایر تولیدگر گرافیک

قدم با قلم هستم. از تاریخ 16 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر سایر تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 3 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
قلم به دستان مزدور!

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ پنج‌شنبه, 27 مهر 02


دشمنان توحید و معنویت در تمامی اعصار با انبیاء و اصحاب و یاران ایشان در کشمکش و تضاد بوده اند.

و از آنجا که آنها را سد راهی برای رسیدن به منافع دنیوی و تمایلات شهوانی خویش می دیدند لذا برای از میان برداشتنشان از هیچ گونه دسیسه و شقاق و دشمنی کوتاهی نکردند.

گاهی با تطمیع و پیشنهاد پست و مقام و ثروت ،گاهی با تهدید و ارعاب و گاهی با متهم کردن و پخش انواع شایعات و زیر سوال بردن اهداف مقدس انبیا سعی در نابودی جبهه ی حق و حقیقت داشتند.

خداوند متعال در آیاتی که در ایام جنگ بدر بر مسلمین نازل شده بود دستور می دهد کسانی را که در مقابل خدا و رسولش صف بندی کرده اند را با شدت عمل به مجازاتشان برسانید:

..... فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْناقِ وَ اضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنانٍ (12) ذلِكَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَ رَسُولَه .....(1)

ضربه‏ هاى كارى بر پيكر دشمن فرود آوريد" ضربه بر بالاتر از گردن، بر مغزها و سرهاى آنها فرود آوريد" و دست و پاى آنها را از كار بيندازيد" (وَ اضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنانٍ)" بنان" جمع" بنانه" به معنى سر انگشت دست يا پا و يا خود انگشتان است، و در آيه مورد بحث مى‏تواند كنايه از دست و پا بوده باشد و يا به معنى اصليش كه انگشتان است، زيرا قطع شدن انگشتان و از كار افتادن آنها اگر در دست باشد قدرت حمل سلاح را از انسان مى‏گيرد، و اگر در پا باشد، قدرت حركت را (2)

علامه جوادی آملی در تفسیر خود می فرمایند:

کلمه (کل بنان) می تواند درباره ی قطع انگشتان قلم به دستان مزدور ونویسندگان کتاب های ظلال و کاتبان مطالب باطل و زاهق و تولید کننده ی هر کالای اضلال و اغوا و تزیین کفر و الحاد نیز باشد.زیرا هدف اصلی ،کوتاه کردن دست دسیسه و شقاق و نفاق است.(3)

حضرت علامه به چند دسته اشاره می کنند:

نویسندگان کتب ظلال (اعتقادی ،سیاسی و....) چرا که سیاست ما جدای از دیانت ما نیست و کسی که از حیث سیاسی با رهبری و نظام اسلامی زاویه دار شود دچار انحراف شده است.

کاتبان مطالب باطل که شامل برخی از نویسندگان مقالات درمطبوعات داخلی یا خارجی می باشد. و همچنین می تواند شامل ناشران مطالبی که هیچ اصل و اساس درستی ندارند (و صرفا باعث مسموم شدن فضای فکری مردم می شود )نیز بشود.

تولید کنندگان کالاهای گمراه کننده، که می تواند شامل پوشاک بانوان با پوشش نامناسب و زننده نیز باشد.

نویسندگانی که در صدد زیبا جلوه دادن کفر و الحاد و تضعیف دینداری در جامعه می شوند.

بر طبق این سخن مسئولین فرهنگی و انتظامی موظف هستند که این چنین افراد را که در عرصه ی نبرد فرهنگی در صدد ضربه زدن بر پیکره ی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های اسلامی و قرآنی هستند را شناسایی کرده و مجال جولان دهی در فضاهای رسانه ای(اعم از مطبوعات یا رسانه های صوتی و تصویری) را در کمال صلابت و اقتدار از ایشان بگیرد و دست دسیسه و نفاق آنها را از مرفق کوتاه کند!

1-    انفال 12

2-    تفسير نمونه، ج‏7، ص: 108

3-    تفسیر تسنیم ج 32 ص 182

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما