مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب لزوم بیان تدریجی معارف
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
لزوم بیان تدریجی معارف

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

همان‌طور که در پرورش جسم به زمان نیاز است و نمی‌توان در یک شبانه‌روز وزنه‌برداری قوی و یا یک کشتی‌گیر حرفه‌ای شد؛ در پرورش روح و ایمان نیز زمان لازم است و نمی‌توان یک‌شبه به تکامل رسید بلکه رسیدن به قله‌های ایمان نیازمند، علم و شناخت و پیمودن مسیر طولانی و مراتب کمال است.


خداوند متعال درباره شیوه نزول قرآن که متناظر بر بحث ماست می‌فرماید:


«وَقُرْآناً فَرَقْنَاهُ لِتَقْرَأَهُ عَلَی النَّاسِ عَلَی مُکثٍ وَنَزَّلْنَاهُ تَنزِیلاً؛ و قرآن را با توجه به‌مقتضای نیازها و رویدادها بخش و به صورتی که خوانده شود نازل کردیم تا آن را با درنگ و کم‌کم برای مردم تلاوت کنی و آن را به‌تدریج فرو فرستادیم.»[1]


حضرت رسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله) در سیر تبلیغی خویش در طول دوران رسالت ابتدا مردم را با خداوند متعال و مسأله قیامت آشنا کرد، سپس اخلاق و احکام اسلام را بیان نمود و در مرحله بعد آداب و اسرار عبادات و عرفان اسلامی را مطرح نمود.

 


[1]. اسراء (17)، 106.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما