مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب لزوم عدم مسامحه درجایی که حق در معرض خطر است
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
لزوم عدم مسامحه درجایی که حق در معرض خطر است

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01


سازش و مسامحه یک ابزار کار برای پیشبرد مقاصد و رسیدن به اهداف است لکن این سازش و مسامحه حد و حدودی دارد و تا زمانی مشروع است که حقی پامال نشود یا باطلی تأیید نشود. وظیفه مبلغ دینی این است که به دفاع از حق در برابر باطل بایستد و هیچ‌گونه مسامحه، سازش و مصلحت‌اندیشی در این زمینه نداشته باشد.


روایت شده است که عده‌ای نزد حضرت رسول‌الله (صلی‎الله علیه و آله) آمدند و گفتند: ما به سه شرط با تو بیعت می‌کنیم: اوّل این‌که ما را از نمازخواندن و رکوع و سجود در برابر خدا معاف کنی. دوّم آن‌که ما را مأمور شکستن بت‌های خودمان به دست خودمان نکنی. سوّم آن‌که اجازه بدهی ما یک سال دیگر بت لات را پرستش کنیم.


حضرت رسول‌الله (صلی‎الله علیه و آله) هم به بهانه جذب آن‌ها به اسلام تن به شروط فاسد و باطلشان نداد و فقط شرط دوم را پذیرفت. چون به‌هیچ‌وجه ترک نماز و پرستش بت در دین مشروعیت ندرد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما