مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب مشاوره دزدی کودک
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن

سهیلا محمودی هستم. از تاریخ 05 شهریور 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 145 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
مشاوره دزدی کودک

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

پسرم 2سال و 6 ماهش هست، 3ماه پیش از پوشک گرفتم.(با علمِ ب اینکه توی خواب شب و روزش خشک هست و فاصله ی بین دفعات جیش کردنش هم 2ساعت هست) الان بعد از گذشت 3 ماه از این پروسه، هنوز پسرم وقتی جیش داره بهم نمیگه. خودم با فاصله ی دو یا 3 یا حتا 4ساعتی یک بار میبرمش دسشویی. ولی اگر مایعات بیشتری خورده باشه ک زودتر از این زمان جیشش بگیره و من از حرکاتش متوجه نشده باشم، خودشو خیس میکنه.


دریغ از یک بار دعوا کردن! نه دعواش کردم و نه محرومش کردم و نه هیچ تنبیه دیگه یی. اما نمیدونم چرا هنوز بهم نمیگه.


خواهش میکنم کمکمون کنین! 3 ماهه تو وضعیت بدی هستیم. و وختی خودشو خیس میکنه دیگه نمیدونم باید چه واکنشی نشون بدم.


خدا خیرتون بشه انشالله


سلام به شما

آفرین به صبر و حوصله ای که به خرج دادید. یه بسته از انواع خوراکی های خوشایند کودک تهیه کنید مثل ژله و شکلات و لواشک تنقلاتی مثل سنجد و پسته و ... در بسته های کوچک قرار بدید و در سبدی در دستشویی بگذارید.


شما او را به رفتن به دستشویی دعوت نکنید. ولی هر بار که در دستشویی کارش را انجام داد اجازه بدهید خودش یک بسته را انتخاب کند.


 دست کم یک هفته ای به این منوال ادامه دهید که به جز شرابط خاص مثل مهمانی و بیماری شما اصلا او را به دستشویی نبرید ولی همیشه جایزه آماده در دستشویی داشته باشید. و به هیج وجه حتی یک بار با اصرار و گریه بدون دستشویی کردن در دستشویی به او جایزه ندهید.


اگر احساس می کنید فهم کافی دارد با یک ساعت یا گوشی که لازم ندارید برای او زنگ جیش بگذارید. یعنی هر دوساعت یا هر وقت حدس زدید که نیاز به دستشویی دارد ولی همکاری نمی کند ساعت را کوک کنید و در دستشویی قرار دهید. اوایل بگید زنگ جیشه داره صدات می کنه. مفهوم را که فهمید مسئولیت اعلان رفتن به دستشویی را به زنگ واگذار کنید و خودتان این کار را نکنید.


این را بدانید که بچه ها در کنترل ادرار و مدفوع خییییلی با هم فرق دارند و هر چه سن او بالاتر برود با بزرگتر شدن مثانه کنترل بهتری پیدا می کند.  پروسه این آموزش برای بعضی به یکی دوماه ختم می شود اما بعضی از بچه ها تا یک سال یا حتی بیش تر طول می کشد تا به کنترل کامل برسند.


در دو و نیم سالگی بچه ها اغلب همکاری بهتری می کنند. پس جایزه و زنگ را جدی بگیرید امید این وجود دارد که به زودی به کنترل قابل قبولی دست پیدا کند و اوضاع بهتر شود.


#از_پوشک_گرفتن_و_شب_ادراری
#مشاوره

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما