مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب مشاوره لجبازی کودک
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن

سهیلا محمودی هستم. از تاریخ 05 شهریور 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 145 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
مشاوره لجبازی کودک

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

با سلام پسرم دوسال و ۳ماهشه من شاغلم و تو مهد کودک پسرم عصر که میارمش خونه همش در حاله جیغ زدن و بهانه گیری اصلا نیازاشو نمیگه فقط جیغ و گریه حتی بعد مهد میبرم پارک یا بیرون باهاش بازی میکنم بازم میارمش خونه همش بهانه میگیره من و پدرش کلافه میشم از این اخلاقش هر جا مهمونی جایی هم میریم پیشه هم سن و سالای خودشم در حاله جیغ زدن اما توی مهد فقط بازی میکنه اصلا جیغ و بهانه گیری نمیکنه میشه راهنمایی کنید.


پاسخ کارشناس را بخوانید.


سلام به شما


اگر کودک شما توانایی تکلم خوبی دارد ولی استفاده نمی کند، دو راهکار می تواند به شما کمک کند.


1.شما ساعات زیادی کنار او نیستید و وقتی هم بر می گردید خسته اید و نیاز به استراحت دارید ولی کودک شما نیاز دارد که حال که کمیت ارتباط شما کم است ،  کیفیت رابطه را بالا ببرید. هر روز 2-3ساعتی با او رابطه ی مستقیم پرهیجان و شاد برقرار کنید. با هم آشپزی کنید  شعر بخوانید و بخندید. اگر مدتی این رویه را ادامه دهید و احساس کند، رابطه خوبی دارید، کم کم حتی کمتر از یک ساعت هم برای او کافی خواهد بود  ولی همیشه این رفتار را ادامه دهید.


2. توجه و بی توجهی به رفتار منجر به تقویت رفتار می شود. هر بار که با جیغ چیزی می خواهد، او را نبینید، نه فریاد، نه چشم غره، نه کلافگی، نه بس کن دیگه، فقط به کار خود برسید. شاید نیم ساعت گریه کند. اما به محض این که خواسته اش را گفت به او توجه کنید. این رویه هر دو شما باشد و اصلا از گریه بچه و جیغ هاکلافه نشوید و او را تنبیه چه لفظی چه غیر آن نکنید. چرا که کودک توجه منفی را به بی توجهی ترجیح می دهد.  مطمئن باشید رفتار شما درتقویت یا تضعیف این رفتار تاثیر مستقیم دارد.
 
#لجبازی_در_کودکان

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما