مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ملاک انتخاب فرد اصلح
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت

سعیدی هستم. از تاریخ 27 آذر 1399 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 172 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ملاک انتخاب فرد اصلح

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 25 آذر 02
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

من از بچگیم روی انتخاب آدما حساس بودم، سال اول راهنمایی مشاور گفت یه لیست بردار و اسم همه بچه های کلاس را بنویس، بعد خوبی های هرکدوم از بچه ها را جلو اسمشون مینوشتم تا یکی که از همه بهتر بود را برم سمتش و باهاش دوست بشم.

بعد یک ماه پرس و جو و کنجکاوی کردن از خود بچه ها ، به این نتیجه رسیدم صادق از همشون بهتره، چون هم پولدار بود، هم خوراکی خوب میورد، هم پلی استیشن داشت و تازه اهل فوتبال هم بود، بچه بالا شهر هم بود فقط تنها مشکلش این بود که خنگ بود و هیچی از درس و مشق حالیش نبود و به زور کلاس ها رو میومد بالا، ظاهرا تا الان هر دو سال یک پایه میومده بالا ! که اصلا مهم نبود! مهم پلی استیشن هست که صادق داشت! این روحیه سخت پسندی حتی تا پارسال که ۳۵ سال داشتم توی وجود من بود و بخاطر همین هیچوقت نتونستم توی انتخابات به نتیجه برسم و طبق معمول، برگه رای من را همسرم مینوشت! انتخابات امسال توی لیست تایید صلاحیت شده ها اسمی را دیدم که توجه منو جلب کرد: دکتر صادق محمودی راد!! اسم و فامیلش که مث صادق خنگه است! چهرش هم که خیلی شبیه بود! توی گوگل یه سرچ کردم و رزومه محمودی راد را خوندم! همون صادق خودمون بود! صادق خنگه! نمیدونم کی و کجا و چجوری دکتر شد! اصلا دکتری چی داره! ولی من کاندید مورد نظر خودم را پیدا کردم! با ذوق نشستسم پای مناظره اول؛ بعد نیم ساعت فهمیدم که صادق همون آدم خنگ زمان راهنمایی بوده و هست! فقط الان به جای صادق خنگه!شده دکتر محمودی راد!

واقعا برام خیلی سوال بود که این صادق چجوری تونسته به این جایگاه برسه، همسرم روانشناسه باهاش صحبت کردم و ماجرا را تعریف کردم؛ به نظر همسرم، آدمایی مثل من که ملاک دوست خوب دوره راهنماییشون پول داری و بالا شهر و پلی استیشن بوده باعث پیشرفت محمودی راد ها شدن که هیچ سوادی ندارن ولی با زبون بازی و سیاست مداری دارن رای جمع میکنن! حرفای همسرم تاثیر چذار بود و اینبار ملاکم رو تغییر دادم! و دیگه صادق خنگ پلی استیشن دار و پولدار را انتخاب نمیکنم ! این بار با انتخابی آگاه، به کاندید اصلح، دکتر صادق محمودی راد، سیاست مدار جوان رای میدم! ‌

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما