مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

محمد حسین پور هستم. از تاریخ 05 فروردین 1401 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 8 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 04 تیر 03
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

مناظرات دور اول نامزدهای ریاست جمهوری با بیان دیدگاه‌های گوناگون پایان یافت. با اینکه اظهارات نامزدها، اشتراکات و تمایزاتی با یکدیگر داشت، اما برخی موضوعات مهم توسط نامزدها مغفول واقع گشت. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم داشت‌.
 آنچه گفته نشد
۱. انقلاب اسلامی بر اساس باورها و آرمان‌های خاصی به وقوع پیوست تا جامعه اسلامی، حاکمیت قوانین اسلام را در امورات خود به نظاره بنشیند. یکی از این قوانین، مباحث اقتصاد اسلامی است که در اظهارات نامزدها بسیار کم‌رنگ بود. علاوه بر این، «اقتصاد مقاومتی» که نسخه شفا‌بخش مقام معظم رهبری برای فائق آمدن به مشکلات اقتصادی کشور می‌باشد، در این جلسه تبیین و تشریح نشد.
۲. نقشه راه مشخص اقتصادی با جزئیات دقیق، در این مناظره غایب بود. کلی‌گویی یکی از مشکلات نامزدها بود.
۳. نحوه بازگرداندن ارزش پول ملی و حذف دلار از روندهای اقتصادی کشور نیز بخوبی توضیح داده نشد. اینکه نامزدهای محترم چگونه می‌خواهند درآمد ریالی و هزینه‌کرد دلاری را ترمیم کنند، گنگ و نامفهوم بود.
۴. پیوستگی و مناسبات بین موضوعات اقتصادی و موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... نیز از جمله مسائل مغفول مناظرات بود.
۵. نحوه امتداد سیاست‌های مفید اقتصادی دولت شهید رئیسی توسط نامزدها به درستی تبیین نگردید. از این رو لازم است در ادامه مناظرات پیگیری سیاست‌های دولت رئیسی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... جزو سوالات مطروحه از نامزدهای محترم باشد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما