مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب مناظره انتخاباتی! (قسمت دوم)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

مقداد هستم. از تاریخ 21 مرداد 1399 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 16 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
مناظره انتخاباتی! (قسمت دوم)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

مجری: با سلام خدمت عزیزان و همراهان گرامی! موضوع این قسمت مناظره، مسائل سیاسی است. من به قید قرعه از نامزدهای محترم پرسش‌هایی رو مطرح می‌کنم. آقای شفیعی نظر شما درباره موضوع چگونگی ارتباط با برخی از همسایه‌های کشور که دچار بحران‌های سیاسی داخلی هستند نظیر سوریه چیست؟

-با سلام خدمت شما و تمام بینندگان. ببینید بحران کلا خیلی چیز بدیه. آدم نباید بحران داشته باشه. هیچ خانواده‌ای نباید بحران داشته باشه. هیچ شهری نباید بحران داشته باشه. هیچ کشوری نباید بحران داشته باشه. کلا دنیا نباید بحران داشته باشه. من اینجا اومدم تا به همه بحران‌ها پایان بدم. مردمم باید کمک کنن.
مجری: بله تشکر. جناب مشتاق! نظر شما درباره تحریم‌های آمریکا چیه؟ ما چگونه می‌توانیم تحریم های آمریکا رو خنثی کنیم؟
- با تعامل. بده بستون. من زبان دنیا رو بلدم. یه جوری باهاشون مذاکره می‌کنم که همشون آچمز بشن نفهمن از کجا خوردن. منتها این افرادی که اینجا هستن اصلا نمی‌فهمند دنیا به چه زبونی حرف می‌زنه. اصلا تو باغ نیستن.
مجری: خیلی ممنون. جناب آقای تفرشیان! نظر شما درباره چگونگی بهره‌گیری از فرصت تحریم ها چیه؟
-با عرض سلام. تحریم‌ها فرصت خیلی خوبی به ما داده. ما الان به بهانه تحریم‌ها که یک ظلم بزرگ در حق ماست و همه دنیا هم قبول دارن به ما ظلم شده، می‌تونیم هر کار دلمون خواست بکنیم. من مثل بعضیا نیستم بگم زبون دنیا انگلیسیه. چون زبون دنیا زوره و گر نه خود ایشونم می‌دونن تو این مدت مذاکره‌ها قد یه اِپسیلون فایده نداشت. پس به نظر من در اولین قدم باید بریم با یک عملیات نظامی پیچیده که البته برای ما خیلی ساده هست بایدن رو دستگیر کنیم و تا پولای بلوکه شده مونو پس ندن آزادش نکنیم. اون وسط‌ها هم اگه شد می‌زنیم ترامپو می‌کشیم تا انتقام گرفته باشیم. بعد می‌ریم سراغ رئیس جمهورهای دیگه که ما رو اذیت کردن اونها رو هم گروگان می‌گیریم همینطور تا آخر تا دنیا دستش بیاد دنیا دست کیه.
مجری: متشکر. جناب آقای شجاعی! شما برای اتحاد احزاب داخلی برای رسیدن به اهداف عالیه کشور چه برنامه‌ای دارید؟
- مرحله اول ساختن یک سازمان ملل کشوری برای احزاب در کشور به نام سازمان احزاب که از سازمان ملل اصلی مستقله. مرحله دوم ساختن یک حزب مشترک به نام "چَپوماست" که ترکیبی از احزاب چپ، میانه و راسته. مرحله سوم به کارگیری افرادی از این حزب که خودم از قبل قبول داشتم و نظراتی که خودم از قبل بهش رسیدم.
مجری: خب این بخش از مناظره هم به پایان رسید. خدانگهدار.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما