مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب مناظره انتخاباتی! (قسمت سوم)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

مقداد هستم. از تاریخ 21 مرداد 1399 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 16 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
مناظره انتخاباتی! (قسمت سوم)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

مجری: با سلام و خسته نباشید خدمت همه نامزدهای گرامی و مردم عزیز ایران. هر کدام از نامزدها چند دقیقه فرصت دارند برنامه خودشون رو برای دولت آینده تشریح کنند. آقای شجاعی! بفرمایید.
- سلام علیکم. برنامه مدوّن من برای دولت آینده فقرزدایی، بیکاری‌زدایی، اعتیادزدایی، تحریم‌زدایی، خشونت‌زدایی، اختلاس‌زدایی، عَزَب‌زدایی، بوروکراسی‌زدایی، کولبری‌زدایی، گورخوابی‌زدایی، سربازی‌ اجباری‌زدایی، ایجاد ثروت، ایجاد شغل، ایجاد خانه، ایجاد ماشین، ایجاد رفاه، ایجاد آزادی، ایجاد سربازی حرفه ای، ایجاد شفافیت و ایجاد رابطه با کشورهای همسایه و غیر همسایه است.
مجری: تشکر، جناب مشتاق شما بفرمایید.
- با سلام خدمت شما و تمامی دست اندرکاران این مجموعه که زحمت کشیدن و تونستن این مناظره شکیل رو تشکیل بدن. جا داره از همینجا به مردم عزیزمون بگم که منتظر رای‌های شما هستم تا این وضعیت رو سر و سامون بدیم. من چندین سمینار علمی برگزار کردم و هزاران مقاله نوشتم و چگونگی مدیریت کشور رو در اون مقالات شرح دادم. ولی خب وقت نمیشه بگم پس فعلا برای تغییر در ایران به من رأی بدید.
مجری: جناب آقای شفیعی در خدمت شما هستیم.
- با سلام وقتی من رأی بیارم مثل بعضی از دوستان نیستم که به صورت کلی بگم فلان و بهمان می کنم یا بگم برنامه‌ام تو یه پوشه new folder تو رایانه‌ام ذخیره شده مردم برن نگاه کنن. من مرد عملم و همه چیزم روشنه. من وقتی بیام برای هر سرپرست خانوار ماهانه صد میلیون، سرپرست بی خانوار ماهانه 80 میلیون، بی سرپرست با خانوار ماهانه 150 میلیون، بی سرپرست بی خانوار ماهانه 90 میلیون یارانه میدم بدون اینکه ذره‌ای تورم ایجاد بشه. مردم برن فقط از زندگی لذت ببرن و حال کنن.
مجری: جناب تفرشیان نوبت جنابعالی است.
- با عرض سلام. به این نمودار نگاه کنید. بیکاری در دوره دولت متبوع جناب مشتاق، هشتصد هزار برابر شده. اونوقت ایشون دم از سمینار علمی می‌زنن. من تعجب می‌کنم. اما وقتی من بیام اینقدر شغل ایجاد می‌کنم که مردم از شدت کار از خستگی بمیرن و بگن خدا دولت قبلی رو بیامرزه اینقدر از ما کار نمی‌کشید. کاری می کنم از اروپا و آمریکا برای کار پاشن بیان ایران.
مجری: بله خیلی متشکرم. مناظره سوم هم به پایان رسید. با تشکر.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما