مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب نقدی بر روش برخورد با منتقدین به دین و سبک زندگی دینی
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر متن

علی بهاری هستم. از تاریخ 25 اردیبهشت 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 520 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
نقدی بر روش برخورد با منتقدین به دین و سبک زندگی دینی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ سه‌شنبه, 05 اردیبهشت 02

توهین به مقدسات

فرهاد ظریف اخیرا مطلبی در اینستاگرام منتشر کرد که بوی اهانت به حضرت فاطمه سلام‌الله علیها از آن به مشام می‌رسید. خواستم نقدی بر ادعایش بنویسم که دیدم دادستان تهران حکم جلبش را صادر کرده است. از این موارد متاسفانه فراوان است. شخصی ادعایی در نقد دین یا سبک زندگی دینی مطرح می‌کند. منتقدان می‌خواهند جواب بدهند ولی مسئولان قضایی زود دست به کار می‌شوند و او را روانه گونی می‌کنند. معمولا هم مدعی پس از مدت کوتاهی پشیمانی‌اش را ابراز می‌کند و می‌گوید «الان که فکر می‌کنم اشتباه کودکانه‌ای کردم!» در این باره نکات زیر گفتنی است:

یک) این کار موجب می‌شود ادعای ناصحیح شخص همواره در اذهان باقی بماند و با توجه به همدردی افکار عمومی با فرد بازداشتی، جامعه به سوی آن عقیده گرایش پیدا کند. 

دو) چندی پیش مصاحبه‌ای می‌خواندم از دکتر نادر فضلی (از چهره‌های باسابقه انجمن حجتیه) با سایت انصاف‌نیوز. گفته بود قبل از انقلاب با بهایی‌ها مناظره می‌کردیم و مچ ادعای‌شان را می‌خواباندیم. بعد از انقلاب تا می‌خواهیم علمی مناظره کنیم، طرف مقابل می‌گوید خانه‌ام را خراب کرده‌اند، بچه‌ام از کار اخراج شده است، حق تحصیل نداریم و از این طور مسائل. خلاصه دیگر نوبت به مناظره نمی‌رسد.

سه) حق در زد و خورد افکار، روشن می‌شود نه رفت و آمد به پاسگاه!

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما