مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب هدف اردوی جهادی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

سجادی هستم. از تاریخ 13 دی 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 137 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
هدف اردوی جهادی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

برخی از کسانی که می خواهند به اردوی جهادی بروند، تنها هدف اردوی جهادی را ساخت حمام یا مدرسه برای محرومین می دانند؛ اما ممکن است بعد از رفتن به منطقه ببینند که اهالی منطقه از نظر اقتصادی وضعیت مطلوبی دارند و نوع زندگیشان بر طبق آداب و رسومیشان اینچنین است لذا نسبت به اردوی جهادی بی انگیزه و دلسرد می شوند و حتی در بین اردو تصمیم به ترک اردو میگیرند ؛ دلسردی جهادگرانی که تصورشان از اردوی جهادی تنها محرومیت زدائی مادی باشد کاملا طبیعی است .

باید توجه داشت که فقر برخی مناطق محروم بیشتر از اینکه مادی باشد، محرومیت معنوی است و گروه های جهادی از طرح های عمرانی به عنوان ابزاری برای تمدن سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی ، استفاده می کنند. کار های عمرانی و سایر خدمات جهادگران در راستای هدف بلندی است و آن تأثیر گذاری فرهنگی و تقویت ریشه های اعتقادی مردم منطقه است.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما