مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب همسر دادن فرزند
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

یاری منفرد هستم. از تاریخ 29 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 86 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
همسر دادن فرزند

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ جمعه, 28 مهر 02


بسم الله الرحمن الرحيم 

 باید بدانیم یکی از مهمترین وظیفه های زن و شوهر،  فرزندپروری به طور صحیح و در وقت خودش است که باید به این وظیفه مهم اهمیت بدهند. زیرا نتیجه این اهمیت باعث می شود که برکت و رحمت الهی برای زن و شوهر سرازیر شود و اگر از این مسولیت شانه خالی کنند نارضایتی خداوند را در پی دارد. متاسفانه آمارها نشان می دهد که در جامعه ما ازدواج به شدت کم شده و جمعیت کشور با سرعت زباد ذر حال پیر شدن است. خانواده ها دقت کنندتا دیر نشده برای آینده خود و فرزندان و کشور عزیزمان تصمیم بگیرند. چرا که اگر زمینه ازدواج فرزندان را محیا کنند خیلی از گناهان و مشکلات و آسیب ها کاهش پیدا می کنند.
در روایتی پيامبر اکرم صلوات الله عليهم اجمعين میفرمایند :از حقوق فرزند بر پدرش ، اين سه چيز است : نام نيكو بر او بنَهَد ، به او سواد بياموزد ، و هنگامى كه بالغ شد ، او را همسر بدهد .[1] و همچنین در روایتی دیگر فرمودند؛ همسر دادن و همسر گرفتن ، از سنّت من است . فرزند بجوييد ؛ چرا كه من ، فردا به شما بر ديگر امّت ها فراوانى مى جويم . درباره فرزندانتان ، از شير زنان بدكاره و ديوانه ، اجتناب كنيد ؛ چرا كه شير ، سرايت مى كند .[2]
پس والدین گرامی، کسانی که توانایی کمک به فرزند در امر ازدواج را دارید، تا دیر نشده به فکر جوانان خود باشید قبل از اینکه اتفاقی بیفتد.
_____________
1_بحار الأنوار،  ج 103
2_همان

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما