مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب پاداش زنان در بهشت
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

جلالی هستم. از تاریخ 09 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 9 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
پاداش زنان در بهشت

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ سه‌شنبه, 25 مهر 02

شاید برخی بگویند: زنان نسبت به مردان زحمات بسیار زیادی را در زندگی متحمل می شوند ولی آن طور که باید و شاید قدر زحماتشان دانسته نمی شود، و مردان از مزایای بهتر و بیشتری نسبت به آنان برخورداند.
این مسأله نیاز به بحث مفصلی دارد ، اما به طور اجمال می توان گفت:
همانطورکه ممکن است مردان ناسازگاری وجود داشته باشند ، زنان ناسازگار هم یافت می شوند، وهمانطوری که مردان سازگار وجود دارند، زنان سازگار و بردبار هم وجود دارند، اما براستی نمی توان برای بسیاری از کارها ارزشی معین نمود و بهترین کسی که می تواند پاداش آن اعمال را بدهد خداوند متعال است.
به عنوان مثال؛ پدر یا مادری که خواب شیرین خود را فدای آرامش فرزند خود می کنند، یا مادری که زحمت خانه داری ، رسیدگی به فرزند ، شستشو، غذا و ... را بر عهده می گیرد، آیا می توان برای این گونه زحمات وفداکاری ها ارزش دنیوی قائل شد و یا برای آن بهائی تعیین کرد؟
بنابراین در خصوص پاداش برخی از اعمال نباید تنها به جنبه مادی و دنیوی آنها توجه کرد، بلکه چه بسا برخی از اعمال دارای ارزش های فرا مادی و فوق العاده ای هستن که جز خداوند متعال کسی قادر به دادن آن پاداش ها نباشد.
مردى به محضر پیغمبر (صلوات الله علیه) آمد و گفت: یا رسول اللَّه! همسرى دارم كه چون به خانه می روم به پیشوازم مى‏آید و وقتى بیرون می روم بدرقه‏ام مى‏نماید، و اگر مرا غصه‏دار بیند؛ مى‏گوید: غم مخور، كه اگر غم روزى مى‏خورى؛ خداوند آن را به عهده گرفته و اگر براى آخرت غم دارى و فكر می كنى خداوند بر فكر و غم تو بیفزاید.
پیغمبر (صلوات الله علیه)، فرمودند: او را بشارت بهشت بده، و به وى بگو كه تو یكى از عاملان خداوندى و در هر روز پاداش 70 شهید براى تو خواهد بود.1
--------------------
1-( مكارم الأخلاق / ترجمه میرباقرى، ج‏1، ص: 382).

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما