مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب چند نکته پیرامون سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

مسلم هستم. از تاریخ 30 دی 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 34 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
چند نکته پیرامون سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ پنج‌شنبه, 23 آذر 02
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

چند نکته پیرامون سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری

حضور حماسى مردم در سیزدهمین انتخابات رياست جمهورى (28خرداد 1400) بار ديگر اتكاى نظام اسلامى را به مردم به اثبات خواهد رساند. نگاهى به اين حماسه كم‌نظير از ابعاد گوناگون قابل تأمّل است :

1. حضور در این انتخابات نشان از روح مشاركت‌جويانه مردم و مردمى‌بودن نظام اسلامى و مردم‌سالارى دينى دارد.

2. مشاركت بالاى مردم و شركت آنان در بزرگ‌ترين همه‌پرسى نظام اسلامى، بيانگر دلبستگى، وابستگى، علاقه‌مندى و رضامندى مردم فهيم و قدرشناس ايران نسبت به نظام اسلامى است.

3. على‌رغم تحليل‌هاى سطحى‌نگرانه برخى، این انتخابات به مثابه نفس تازه و آغاز مجددى برای خدمت مردم و آرمانهای انقلاب است.

4. مردم ايران با مشاركت بالاى خود نشان خواهند داد كه مردمى فهيم، فرهيخته و با شعور سياسى بالا و در واقع، سياسى‌ترين مردم دنيا هستند.

5. نسل جوان نيز با شورآفرينى، نشاط و مشاركت حماسى خود نشان خواهد داد كه نسلى پرشور، پرنشاط، با تعهد سياسى بالا و ولايتمدار است.

6. اين انتخابات براى دشمنان انقلاب نيز به مثابه زلزله سياسى خواهد بود؛ حضور پر شور مردم در پاى صندوق‌هاى رأى، دشمنان انقلاب اسلامى را شوكه و متعجب خواهد نمود.

7. اين انتخابات به نوعى همه‌پرسى نظام اسلامى است و اميد و پيروزى را براى دوستان انقلاب اسلامى در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد و آنان را همچون مردم ايران، در طى مسير پرفراز و نشيب و نفس‌گير عدالت‌خواهى، استكبارستيزى و حق‌طلبى راسخ‌تر خواهد نمود.

8. و سرانجام اينكه، حضور مردم در کنار رهبری داهیانه انقلاب بار ديگر اقتدار کشور را در امواج پرتلاطم ، آشوب‌هاوبحران‌ها، جنگ روانى و شايعه دشمنان بيرونى و دوستان ناآگاه فريب‌خورده داخلى به اثبات خواهد رساند.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما