مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب چهار دروغ در20 ثانیه توسط مفتی داعشی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن توزیع گر پیام رسان

مسافر786 هستم. از تاریخ 13 مهر 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 15 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
چهار دروغ در20 ثانیه توسط مفتی داعشی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 20 خرداد 02

چهار دروغ در20 ثانیه توسط مفتی داعشی

اخیرا یکی از کانال های داعشی که حوزه فعالیتش را بلوچستان ایران قرار داده است، با انتشار کلیپی از سخنان یکی از مفتیان تکفیری به نام «عبدالرزاق مهدی» سعی دارد که حقایق را وارونه جلوه داده و کاری کند که آن جوان سنی، احساساتی شده و کمربند انتحاری به خود ببندد و خودش را در مسجد شیعیان منفجر کند!!

 

همانطور که در کلیپ مشاهده می کنید، این مثلا مفتی تکفیری، در بیست ثانیه، چهار دروغ به شیعه نسبت می دهد. اول می گوید: شیعیان قائل به تحریف قرآن هستند. دوم، شیعیان قائل به کفر صحابه هستند. سوم، شیعیان معتقد به کفر اهل سنت هستند و چهارم اینکه اهل سنت باید همگی کشته شوند!

به نظر می رسد نام این مفتی داعشی، باید در کتاب گینس چاپ شود؛ زیرا تا کنون کسی نتواسته در کمترین زمان، بیشترین دروغ را بگوید که البته این مفتی داعشی موفق به این کار شد.

 

بر اساس اعتقادات شیعه، اولا؛ قرآن موجود بین مسلمانان هیچگونه تحریف نشده است و هیچ فرقی بین قرآن اهل سنت و شیعه وجود ندارد. ثانیا شیعیان معتقد به جلالت و بزرگی صحابه هستند؛ هر چند معتقد به عدالت همه صحابه نیستند و معتقدند برخی دچار خطاهایی شده اند. ثالثا؛ شیعیان برای اهل سنت احترام قائل هستند و آنها را برادر بلکه جان خود می دانند. رابعا؛ جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام شیعی بیشترین کمک در طول 44 سال گذشته را به مردم اهل سنت فلسطین کرد و حتی موشک های راهبردی در اختیار آنها قرار داد. آیا این کشتن اهل سنت است!

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما