مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب گفتمان فاطمه شناسی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

صادقی هستم. از تاریخ 10 دی 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 10 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
گفتمان فاطمه شناسی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

این پرونده را با 43 اثر دیگر آن ببینید

براساس اصل متعالی : « لیس عند ربک صباح ولا مسا = در عندیت ذاتی حق تعالی خبری ازصبح وشام نیست » طبق این آموزه نورانی در مقام ذات حق سبحانه سخن از« لیل ونهار» ومانند آن مطرح نیست ، ولی در مقام تجلی فعلی درنظام هستی دو پدیده جلوه می کند که به طور کلی از آن به جلوه غیبی وجلوه شهودی یاد می شود . جلوه عالم شهادت که از آن به « النهار» یاد می شود مراتب خاص خود را دارد . و جلوه عالم غیبی که ازآن به « اللیل » یاد می شود ، نیزمراتب خاص خود را دارد که بعض از آن مراتب « لیله القدر» است . مراد از « لیله القدر » دراین جا « لیله القدر» وجودی است ( که درک حقیقت آن برای غیر معصومین علیهم السلام مقدور ومیسور نخواهد بود) ونه « لیله القدر » زمانی گرچه لیله القدر زمانی جلوه ای ازهمان « لیله القدر» وجودی است . آنچه در حدیث صادقی سلام الله علیه آمده بشتر ناظر به « لیله القدر» وجودی است گرچه به یک معنای می توان لیله القدر زمانی را لحاظ نمود . در نتیجه این که حضرت فرمود هرکس بتواند حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بشناسد درواقع به درک ومعرفت لیله القدر نایل آمده است و از آن جا درک حقیقت لیله القدر( اعم از لیله القدر وجودی و زمانی ) به طور کامل برای غیر انسان معصوم ممکن نیست پس شناخت کامل حضرت بی بی سلام الله علیها نیز برای غیرانسان کامل ممکن نخواهد بود .
.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما