مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب یکی از وظایف طلبگی، توجه به اوضاع سیاسی است
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حیدری هستم. از تاریخ 08 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 216 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
یکی از وظایف طلبگی، توجه به اوضاع سیاسی است

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

طلبه ای که وارد فضای تبیلغی می شود باید اولیات تبلیغ را بداند و طبق توصیه مقام معظم رهبری، باید حتی از اوضاع سیاسی جهان و کشور خود اطلاع داشته باشد؛ ایشان در دیداری که با علما و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری داشتند، فرمودند:

شرط دوم تبلیغ ما، توجه به اوضاع و احوال سیاسی و اوضاع کلی جهان است. حتی مسئله وضو و غسل را هم که می گویید، بدانید که این، مال آن اسلام است و یعنی دارید این مسلمان مخاطب خودتان را با تعالیم آن اسلامی آشنا می کنید که اگر جامعه ای این اسلام را داشته باشد؛ همه حمله جهانی در مقابل آن بی اثر است. این، آن چیزی است که بین روحانی امروز و روحانی صد سال پیش و دویست سال پیش و پانصد سال پیش فرق می گذارد.[ دیدار با علما و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری 15/07/1371]


امروزه که فضای سیاسی با زندگی مردم عجین شده است، بر هر طلبه ای لازم است که از اوضاع سیاسی مطلع باشد، چون طلبه ای که وارد فضای تبیلغ می شود، مردم او را به عنوان شخصی عالم می دانند، لذا اکثر سوالات خود حتی موضوعات سیاسی را از او می پرسند و نظر او را به عنوان فردی عالم و مورد اعتماد قبول دارند.


در واقع اطلاع داشتن از اوضاع سیاسی، وظیفه هر مسلمانی است چرا که الگوی ما پیامبر خوبی هاست که هم در سیاست و هم در دیانت بی بدیل می باشند، به همین جهت بود که مرحوم مدّرس فرمود: دیانت ما، عین سیاست ما و سیاست ما، عین دیانت ماست.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما