مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب پرنده سیاه (روابط دختر و پسر با دیگری قبل ازدواج)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

yusuf هستم. از تاریخ 24 بهمن 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 10 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
پرنده سیاه (روابط دختر و پسر با دیگری قبل ازدواج)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

امیر با توام حواست کجاست؟

- بله مامان ببخشید.

- با توام، پرسیدم چی کنیم؟ زنگ بزنم برای قرار بعدی؟ اینطور که معلوم بود هم دختره راضیه هم خونواده اش، دو جلسه هم که با هم حرف زدین. تماس بگیرم برای آشنایی بیشتر و حرف های مهم تر یه قرار دیگه بذارم؟ شما هم دیگه حرفاتونو تموم کنید چه خبره این همه حرف؟!

- مامان گفتم که بذا فکر کنم خودم می گم بهت.

- یعنی چی فکر کنم؟! دختر به این خوبی! خونواده به این خوبی! والا من دیگه نه نا دارم و نه پا که پاشم برای تو دختر پیدا کنم. همین دختر حرف نداره، اصلا مهرش به دلم نشسته.

مادر داشت جملاتش را پشت سر هم می گفت و در خیالش عروسش را به خانه می آورد که امیر دوباره حواسش پرت شد، دوباره حواسش رفت توی سرش، توی فکرهای شلوغش. سرش مثل یک قفس کوچک شده بود که صد پرنده را به زور تویش چپانده اند. هرکدام رو به یک طرف پرواز می کنند و به هم می خورند. همه با هم جیک حیک می کنند.

روز خواستگاری دختر را در همان نگاه اول پسندیده بود، در جلسات صحبت هم از روی ملاک هایی که قبلا در موردش فکر کرده بود سوال هایی پرسیده بود و به قول خودش «همه چیزش خوب بود» خانواده، اخلاق، زیبایی، تحصیلات. اما پرنده ای سیاه توی قفس سرش افتاده بود، فکری که نمی گذاشت تصمیم بگیرد. با خودش میگفت: «اگر قبلا با پسر دیگه ای بوده باشه چی؟» نه می توانست سوالش را بپرسد نه می توانست نپرسد و نه به آن فکر نکند. حتی اگر می پرسید هم جوابش را نمی گرفت!

فقط از یک چیز مطمئن بود، می دانست این پرنده سیاه از کجا آمده: رابطه های قبلی خودش.


=============================

برای مشاهده ی مطالب بیشتر

آخریش بودی(روابط دختر و پسر)
روابط دختر و پسر با دیگری قبل ازدواج

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما